Maar wat heb je dan juist gedaan? Kwade praat achter de rug van het bedrijf? Interne informatie vrijgegeven?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Snap ik, maar er is in het verleden ook al één of meerdere keren voor gewaarschuwd. In het algemeen dan, niet specifiek tot mij. En ja, ik heb al getekend, ben er wat dat betreft ook gewoon klaar mee. Ik heb ook geen zin om er keihard tegen in te gaan, ik zou er misschien mijn baan mee kunnen houden, wat ik zelf overigens niet denk, maar het plezier is er dan gewoon niet meer. En dat is voor mij ook heel belangrijk.
In het kort heb ik kritiek geleverd n.a.v. een interne mail. Was in een ander topic, maar iemand kon aan de hand van dat, en eerdere informatie achterhalen wie mijn werkgever was.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan juist gedaan? Kwade praat achter de rug van het bedrijf? Interne informatie vrijgegeven?
Dat is trouwens ook wel een stevige naaistreekquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In het kort heb ik kritiek geleverd n.a.v. een interne mail. Was in een ander topic, maar iemand kon aan de hand van dat, en eerdere informatie achterhalen wie mijn werkgever was.
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel een stevige naaistreek
En je hebt wel bedenktijd gekregen eerst? Anders vind ik dat van je werkgever ook niet zo netjes....quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Snap ik, maar er is in het verleden ook al één of meerdere keren voor gewaarschuwd. In het algemeen dan, niet specifiek tot mij. En ja, ik heb al getekend, ben er wat dat betreft ook gewoon klaar mee. Ik heb ook geen zin om er keihard tegen in te gaan, ik zou er misschien mijn baan mee kunnen houden, wat ik zelf overigens niet denk, maar het plezier is er dan gewoon niet meer. En dat is voor mij ook heel belangrijk.
Nou, het was meer in de zin van goh, werk je toevallig daar en daar? En dat klopte dus. Ik neem het diegene ook niet kwalijk eigenlijk, ja, als ik het van te voren geweten had had ik wel gevraagd of de post verwijderd kon worden, maar dat is achteraf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel een stevige naaistreek
Nee en ja. Geen oud collega of iets dergelijks, maar wel vanaf het werk gepost.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
En die iemand was een bij het bedrijf betrokken iemand?
En die kritiek heb je vanaf je werk en dus hun netwerk hier op FOK! gezet?
Hoe gaat het met de P'tjesquote:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:35 schreef Bamba het volgende:
Ik lees net je betreffende post en wie er op reageert. Wat een ongelofelijke klootzak is dat zeg als hij je er zo bij naait. De SS is er bijna niks bij
Dat had gekund, maar ik heb zelf besloten om maar gelijk te tekenen. Of ik nou nu meteen of maandag of wanneer dan ook teken, dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En je hebt wel bedenktijd gekregen eerst? Anders vind ik dat van je werkgever ook niet zo netjes....
Vind je dat echt? Want ik ervaar het eigenlijk totaal niet zo. Ik heb niet het idee dat diegene het er expres heeft gezet. Ik neem het mezelf meer kwalijk dat ik me zo heb laten gaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:35 schreef Bamba het volgende:
Ik lees net je betreffende post en wie er op reageert. Wat een ongelofelijke klootzak is dat zeg als hij je er zo bij naait. De SS is er bijna niks bij
ja maar die bevestigd vervolgens wel dat hij daar werktquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, hij noemt de naam, niet K-P
Join mijn vermogens in deze, en dan is dat notabene jaren mijn werk geweestquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:37 schreef ferrari_rood het volgende:
ik kan niet sherlocken volgens mij. ik krijg dat soort dingen nooit terug gevonden
Ik vind dat laten gaan wel meevallen hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar ik heb zelf besloten om maar gelijk te tekenen. Of ik nou nu meteen of maandag of wanneer dan ook teken, dat maakt ook niet zoveel uit.
[..]
Vind je dat echt? Want ik ervaar het eigenlijk totaal niet zo. Ik heb niet het idee dat diegene het er expres heeft gezet. Ik neem het mezelf meer kwalijk dat ik me zo heb laten gaan.
Ja, maar goed, bij nader inzien kan ik wel goed begrijpen dat een werkgever er niet blij mee is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind dat laten gaan wel meevallen hoor.
Volgens mij doet elke werkgever dat wel, sowieso bij sollicitaties.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef Bamba het volgende:
Of diegene het expres heeft gevraagd weet je dus niet? Maar zoekt jouw werkgever echt actief naar zijn medewerkers? Dat lijkt me zo sterk?
Niet blij zijn, oke. Maar ontslag op staande voet vind ik echt een te grote sanctie hierbij hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, maar goed, bij nader inzien kan ik wel goed begrijpen dat een werkgever er niet blij mee is.
[..]
Volgens mij doet elke werkgever dat wel, sowieso bij sollicitaties.
Het viel me wel op dat je een ontzettend smal koppie hebt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Bamba het volgende:
Even tussendoor, ik post een nieuwe profielfoto op fb. Zegt m'n schoonmoeder: dat is al een tijdje geleden he?
Foto was een kwartier eerder gemaakt![]()
Haha dat is voordelig fotograferenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het viel me wel op dat je een ontzettend smal koppie hebt!
Even gegluurdquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Bamba het volgende:
Even tussendoor, ik post een nieuwe profielfoto op fb. Zegt m'n schoonmoeder: dat is al een tijdje geleden he?
Foto was een kwartier eerder gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |